GOOGLE PLUS INVITE TACK! NÄR KOMMER MIN INVITE?

NÅGON SOM HAR EN INVITE ATT SKICKA?

Nån som tror att det kommer bli en hitt? jag tror att den kommer att sno åt sig allt. Vem trodde att lunar skulle dö när det var som störst alla va där? ingen trodde det skulle vända. Men så sa det bara boom och helt plötsligt va alla på fb och nu tror jag g+ gör ett allvarligt försök att störa fb och det roliga är att Mark Zuckerburg är störst på g+ hahaha han har mest följare? pinsamt?

Men kan någon skicka en invite till mig? kommentera då :D:D:D

ha det bra alla!

min samarbetspartner www.bigsamab.se - Träningskläder, Sportkläder, Underkläder, Stora Storlekar. Mycket fina kläder på sidan.

bigsamab.se - Träningskläder på nätet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0